Pretraga u kategoriji:

Način isporuke

Svi poručeni proizvodi se isporučuju na Vašu adresu putem kurirske službe na željenu adresu. Obaveza prodavca je da od momenta porudžbine u roku od 2 radna dana poručenu robu spremi za slanje, osim ako drugačije nije naznačeno ili se kupac saglasi sa dužim rokom.

Svi poručeni proizvodi su dostupni za isporuku na teritoriji Republike Srbije.

Amazonka za svoje AMAZONKA Premijum prodavce omogućuje i mogućnost isporuke na teritoriju Crne Gore i Bosne i Hercegovine uz mogućnost naplate na adresi kupca.

Sve proizvode isporučujemo Post Expressom, osim ukoliko se prodavac nije opredelio za neku drugu kurirsku službu ili sopstvenu dostavu. Sve pošiljke su dobro obezbeđene kako bi osigurali da do Vas stignu bez oštećenja. Isporuka pošiljka se vrši narednog radnog dana od momenta preuzimanja pošiljke. Pošiljke se pripremaju u roku od 48h od momenta porudžbine.

OBAVEZNO PROVERITE SADRŽAJ PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!

Sve pošiljke su OSIGURANE u transportu i kompanija Amazonka doo garantuje refundaciju u slučaju oštećenja ili uništenja pošiljke.

U slučajevima kada nedostaje neki artikal u pošiljci ili je eventualno oštećen prilikom transporta, mi nismo u mogućnosti da pravovremeno reagujemo nakon što potpišete da ste paket preuzeli u ispravnom stanju od kurirske službe. Zbog toga, imate pravo i obavezu da proverite paket pre potpisivanja da ste ga preuzeli.

Prilikom povraćaja robe prodavcu obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalnom, neoštećenom pakovanju. Takođe je bitno da prilikom povraćaja robe, prodavcu vratite i fiskalni račun (ukoliko ste ga dobili) kako bi prodavac ispoštovao svoju zakonsku obavezu prilikom povraćaja robe. U suprotnom prodavci neće moći adekvatno da završe povrat.

Saglasno, članu 68. Pravilnika o posebnim uslovima za obavljanje poštanskih usluga u Javnom preduzeću „Pošta Srbije“, Beograd “, Beograd („Službeni PTT glasnik“, br. 917/14, 1068/16 i 1196/18), primalac ili ovlašćeno lice može da izjavi reklamaciju zbog oštećenja ili umanjenja sadržine registrovane pošiljke odmah prilikom uručenja, a najkasnije narednog radnog dana u pošti. U tom slučaju zaposleni pošte je dužan da izvrši komisijski pregled pošiljke u prisustvu primaoca ili ovlašćenog lica i da sačini zapisnik o neispravnosti pošiljke.

Ako primalac ili ovlašćeno lice izjavi reklamaciju posle uručenja pošiljke dužan je da priloži izjavu da oštećenje ili umanjenje sadržine registrovane pošiljke nije nastalo nakon uručenja.

Ukoliko se reklamacija izjavi van propisanih rokova, zaposleni u pošti neće sačinjavati zapisnik o neispravnosti pošiljke. U tom slučaju primalac ili ovlašćeno lice, može podneti reklamaciju u pisanoj formi, bez prava na naknadu štete.

Napominjemo da je ovu vrstu reklamacije potrebno uložiti na napred opisan način, tj. nije je moguće uložiti elektronskom poštom.

Ukoliko poručene proizvode plaćate putem pouzeća, za otkupninu pošiljke, od Vas se prilikom uručenja poručene robe, pored iznosa otkupnine za poručeni artikal/uslugu, Post Express naplaćuje i uslugu poštarine za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku Post Express usluga u nacionalnom poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.

Obračun poštarine za prenos otkupnog iznosa se vrši Nalogom za uplatu na račun:

  • za iznos uplate do 4.500,00 dinara: 45,00 dinara,
  • za iznos uplate preko 4.500,00 dinara do 100.000,00 dinara: 1% od iznosa uplate